Szeroka oferta naszych produktów dostępna jest w całej Polsce i zagranicą. Jesteśmy liderem rynku olejów silnikowych, które docierają do 45 krajów oraz mamy czołową pozycję na krajowym rynku asfaltów drogowych.
Zarządzamy siecią 450 dogodnie zlokalizowanych stacji paliw w całym kraju. W ramach sieci funkcjonuje 17 tzw. Miejsc Obsługi Podróżnych przy autostradach A1, A2, A4 i A6 oraz przy drogach ekspresowych S3 oraz S7.
W lipcu 2011 r. otworzyliśmy sieć ekonomicznych stacji pod marką LOTOS Optima. W listopadzie 2012 r. działało już 58 stacji pod tą marką. Z biegiem czasu będzie ich więcej. Udział koncernu w polskim rynku paliw ogółem w pierwszym półroczu 2012 roku wyniósł 34,1%. W ten sposób wskaźnik założony w strategii Grupy LOTOS na rok 2012 został przekroczony.
Cele strategiczne Grupy LOTOS dotyczące działalności rynkowej:
Rynek detaliczny paliw
- uzyskanie 10% udziału w kraju w 2015 r.
- umacnianie wizerunku nowoczesnej i rozwijającej się sieci stacji paliw LOTOS
Rynek hurtowy paliw
- rozwój sprzedaży paliwa lotniczego w Polsce
- wzrost aktywności w Europie Środkowo-Wschodniej i Północnej
Produkty pozapaliwowe
- utrzymanie pozycji lidera na krajowym rynku olejów smarowych
- wzrost udziału serwisu olejowego w sprzedaży
- utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku asfaltów modyfikowanych
- silna pozycja na rynku Europy Środkowo-Wschodniej